img
Testy pre dobré nákupy
objektívne nezávisle bez reklamy
img
e-mail:
heslo:
zaslať heslopodmienky prihlásenia

...vínečka obě



Úvodná stránka » Časopis TEST » Jedlo + pitie  » Infomateriály

...vínečka obě

Jednou z pozitivních stravovacích změn posledního desetiletí a posledních několika let zvlášť je rostoucí spotřeba a také kvalita vína na tuzemském trhu. Většina dosud známých výsledků vědeckých a dietetických studií zaměřených na víno totiž konstatuje, že umírněné pití vína je často důležitou prevencí rizik celé řady nemocí.

Vínečko rudé, vínečka obě…

Zhruba dvě sklenky vína denně je podle odborníků množství, které je optimální z hlediska pozitivní konzumace vín pro lidský organismus. Mnoho prospěšných vlastností mají přitom bílá, růžová či červená vína společných, přesto se podle výzkumů zdá, že o něco prospěšnější je konzumace vína červeného. To ale může být dáno větším akcentem vědců na tuto kategorii vín.

Prístup k celému článku a k výsledkom:

Kvôli úplnej nezávislosti našich testov nezverejňujeme reklamu. Objektívne testovanie môžeme realizovať iba vďaka finančnej podpore od spotrebiteľov, pretože náklady na otestovanie jediného výrobku sa pohybujú zvyčajne v stovkách eur.

    Celý tento článok môžete získať týmito spôsobmi:
  • Ročné predplatné od 27,90 Eur je najvýhodnejšie. Zahŕňa aj prístup k testom na www.dtest.cz. Platba prevodom, kartou aj zloženkou. Objednať
  • Ak chcete zaslať len tento jediný článok emailom, zašlite dve SMS správy s cenou 1,59 Eur aj s DPH na číslo 7604. Formát správy musí byť: DTEST ID 1868 Váš email.
V prípade potreby nás kontaktujte v pracovnej dobe telefonicky (+421) 0696 851 965, či (+420) 241 404 922 alebo kedykoľvek cez www.dtest.cz/kontakt. Služby založené na SMS technicky zaisťuje agmo cz.

Súbory na stiahnutie:



Facebook
TOPlist